08اکتوبر - Rohani Ilaj روحا نی علاج

Latest Wazifa

08اکتوبر

جسمانی کمزوری اور معاشی پریشانی


:مسٔلہ
اسلام و علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
جناب میرا نام فخر علی ہے اور میں پاکستان سے ہوں، موجودہ رہایٔش انگلینڈ میں ہے ۔عمر چالیس سال ہے۔ جسمانی و اعصابی کمزوری بہت زیادہ ہے۔ بہت سے روحانی لوگوں نے جادو،بندش وغیرہ کے اثرات بتایٔے ہیں۔ اس سلسلے میں مہت رقم بھی خرچ کر چکا ہوں لیکن فا یٔدہ نہیں ہوا۔ آپ کی خدمت میں گزارش ہے کہ میرے لیے دعا کریں۔آپ اپنے علم کی روشنی میں معلوم کریں کہ کیا واقعی جادو کے اثرات ہیں۔ پچھلے پانچ سال سے مختلف پاکستان اور انڈیا کے مشہور ترین دوا خانوں سے علاج کروا چکا ہوں۔ لیکن بد قسمتی سے ہزاروں پاؤنڈ خرچ کرنے کے با وجود پہلے والے مسایٔل یعنی معدہ جگر کی خرابی، خون میں شدت، بدن پر خارش، اعصابی کچھاؤ، کمر درد ، ہڈیوں میں درد وغیرہ میں مبتلا ہوں۔ معاشی حالات بھی بہت تیگ ہیں۔ جس کی وجہ سے میں قرضے کے بوجھ تلے دب گیا ہوں۔ میں کویٔی حرام کام بھی نہیں کرتا۔ لیکن پتا نہیں کیوں مرے ساتھ ایسا ہے۔آپ میری رہنمایٔی فرمایٔیں اور میرے لیٔیے دعا فرمایٔیں۔ شکریہ



: روحانی علاج


نیچے دیٔے گیٔے امیج کو صحیح طرح پڑھنے کے لیٔے اس پر کلک کریں


Rohani Ilaj



Dawat e Islami